مهاجرت تخصص ماست

گرد اوری راهای موفق برای مهاجرت

مهاجرت تخصص ماست

گرد اوری راهای موفق برای مهاجرت

مهاجرت به آلمان و شرایط عمومی آن

نتیجه یک نظرسنجی از ۲۰ هزار نفر در کشورهای توسعه‌یافته نشان می‌دهد که آلمان از نظر محبوبیت، در صدر ۴۹ کشور پیشرفته دنیا قرار دارد. این قضاوت در مقایسه با سایر کشورها از نظر دولت، فرهنگ، مردم، آموزش‌، گردشگری، سرمایه‌گذاری و مهاجرپذیری انجام شده است.آمریکا و بریتانیا در رده دوم و سوم قرار دارند. ثبات سیاسی و استحکام صنعتی و اقتصادی آلمان نیز ملاک داوری بوده است.

بخشی از امتیازات آلمان از نگاه انجمن جهانی پژوهش‌های بازار (GFK)، به دولت صالح و صادق این کشور باز می‌گردد. نتیجه این تحقیق از سوی پروفسور سیمون آنهولت، استاد علوم سیاسی منتشر شده است. پرسش‌ها ۲۳ جنبه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی‌، رفاه، امنیت و… را در بر می‌گرفته‌اند.

                                              با شماره تلفن 

001-818-203-4217
 
ازطریق نرم افزار واتس آپ  تماس صوتی
 
 

 بگیرید.


مهاجرت به آلمان از طریق کار 


از جمله  راه های اخذ اقامت آلمان، کار در این کشور می باشد. طبق گزارش آماری که ژانویه ۲۰۱۶ منتشر شد، بیش از ۱۱ میلیون نفر از جمعیت حال حاضر آلمان خارج از خاک آلمان متولد شده اند. به عبارتی دیگر یک هشتم جمعیت آلمان را مهاجرین تشکیل می دهند و جالب تر آنکه این گزارش اشاره می کند سهم مهاجران از بازار کار آلمان بیش از یک هشتم است، تقریبا یک هفتم نیروی کار آلمان را مهاجران تشکیل می دهند و این مشخص می کند نیروی کار خارجی سهم پررنگی در صنعت و شکوفایی اقتصادی آلمان داشته است. از این رو دولتمردان و پارلمان آلمان قوانین تسهیل کننده ای برای مهاجرت به آلمان از طریق کار تصویب کرده اند.

همچنین حضور گسترده مهاجران در این کشور نشان از سطح بالای کیفیت زندگی و همچنین قوانین تسهیل شده مهاجرت به آلمان برای نیروی تحصیلکرده و جویای کار است.

آمار مهاجرتی آلمان نشان می دهد که بیشترین مهاجرین به ترتیب در شهرهای برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن و فرانکفورت زندگی می کنند و پس از این شهرها، جمعیت مهاجرین در شهرهای جنوبی و غربی به مراتب بیشتر از سایر شهرها است. نرخ بیکاری در آلمان بسیار پایین می باشد.

                                                با شماره تلفن 

001-818-203-4217
 
ازطریق نرم افزار واتس آپ  تماس صوتی
 
 

 بگیرید.

مهاجرت به آلمان با  ویزای تحصیلی 


آلمان با داشتن ۱۲% از کل دانشجویان جهان در مقام دوم بعد از آمریکا (۳۰%) قرار دارد. این بدین معناست که از هر 9 دانشجویی که خارج از کشور خود مشغول به تحصیل است، یک نفر آلمان را انتخاب می کند.

دانشگاه های آلمان همچون هایدلبرگ یا برلین طی قرون گذشته در زمره بهترین دانشگاه های دنیا بوده اند. دانشمندان آلمانی مانند آلبرت انیشتین را امروز بچه ها نیز در گوشه و کنار دنیا می شناسند. بیش از ۳۰ جایزه نوبل تاکنون به محققین آلمانی تعلق گرفته است.

آلمان برای همه کسانی که می خواهند در خارج از کشور خود تحصیل کنند جذاب است. سیستم آموزشی رایگان نیز جذابیت بیشتری به این دانشگاه ها بخشیده است. هزینه های دانشگاه های دولتی آلمان به مراتب کمتر از آنچه در آمریکا باید پرداخت شود، است. علاوه براین بورس های تحصیلی زیادی نیز وجود دارند.

هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل در آلمان  اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای مهاجرت به آلمان می نمایند. رشته های متنوع و گسترده ای در دانشگاه های این کشور ارائه می شود و هر شخصی با هر گونه علاقه ای می تواند در این دانشگاه ها رشته مورد علاقه خود را تحصیل کند.

آلمان یکی از جذاب ترین موقعیت ها برای دانشجویان بین المللی جهان می باشد و دارای دانشگاه های مختلفی با کیفیت و سطح علمی بالا می باشد. بخاطر تعداد زیاد دانشگاه ها، انتخاب صحیح دانشگاه کارآسانی نیست. به همین خاطر به شما کمک می کنیم تا بدانید چطور می توانید برای ادامه تحصیل در آلمان اقدام کنید. 


                                                   با شماره تلفن 

001-818-203-4217
 
ازطریق نرم افزار واتس آپ  تماس صوتی
 
 
 بگیرید.


سرمایه گذاری در آلمان

یکی از راه های اخذ اقامت آلمان، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. سرمایه گذاران می توانند از طریق ثبت شرکت در آلمان و ارائه یک طرح توجیح اقتصادی قابل قبول اقامت این کشور را کسب نمایند. شرایط ثبت شرکت در آلمان به شرح زیر می باشد.

  • سرمایه گذاری مبلغ 30،000 تا 40،000 یورو

  • ارائه یک برنامه ی اقتصادی  یا طرح تجاری
  •  
  • ثبت شرکت و اجرای طرح تجاری

  • تولید شغل و تاثیر مثبت بر روی اقتصاد آلمان

  • تایید اتاق بازرگانی و اداره مهاجرت آلمان با طرح اقتصادی 

از بین درخواست هایی که هر ساله برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان ارائه می شود تنها تعداد محدودی پذیرفته می شود، بنابراین توصیه می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در آلمان حتما تمامی جوانب را بسنجید و شرایط کشورهای دیگر را نیز بررسی کنید.

                                                  با شماره تلفن 

001-818-203-4217
 
ازطریق نرم افزار واتس آپ  تماس صوتی
 
 

 بگیرید.


نظرات 1 + ارسال نظر
شهروز جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم میشه با اقامت توریستی وارد امریکا شدش بعد در خواست پناهندگی داد

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد